torek, 17. julij 2007

Pivo in cvetje

Prejšnji teden je v Laškem potekala prireditev Pivo in cvetje, znana tudi kot praznik piva. Kot izraziti uničevalci alkohola se prireditve vsako leto udeležimo.

1. dan - petek: Prijavili smo se na turnir v košarki. Nekaj minut do začetka, je tretji član ekipe odpovedal, ker je loj. Z Mikom sva se odločila, da nama ne preostane drugega, kot da začnema dvigovati pol-literske uteži. A ker so bile le-te (pre)drage za takšno prireditev, sva našla drugo rešitev. V trgovino sva se odpravila po dva izjemno priročna sodčka piva. Kakšen deciliter je stekel stran, preden sva z Mikom naštudirala zapleteno tehnologijo te naprave (potrebna sta dva koraka, ki sta lepo razložena ob strani). Mike ta dan ni pil tako intenzivno, kar me je presenetilo (Baje alkohol in tableti ne gredo lepo skupaj?), zato sem večino soda uničil sam. Zvečer se nama je pridružila še moja lubika, ki je prinesla še vodko, tako da je večer postal še boljši. Nekje okoli polnoči so me razbili trije čefurji. Kaj sem jim storil? Nič. Ali čefurji sploh potrebujejo razlog? Ne. Na poti domov smo srečali še nekaj starih znancev, s katerimi smo po izstopu iz vlaka spili še eno pivo.

2. dan - sobota: Zbudil sem se s precejšnjim mačkom. Z lubiko sva odhitela v trgovino še po dve steklenici vodke, zvečer pa jo je sveta trojica ponovno mahnila v Laško. Zaradi izjemne vročine smo že na vlaku uničili primerno ohlajenega šesterčka, ki ga je prispevala lubika. Spet smo se nastalili na igrišču, kjer smo (tokrat bolj uspešno) odprli sod. Večer se je nadaljeval ob dobri glasbi (6pack Čukur/Šank Rock), prišlo pa je tudi nekaj pomembnih gostov (g. Cyborg, učiteljica zgodovine Petra Prevolnik, g. Lugarič, Ugy z ženo,...) s katerimi smo se večkrat sprehodili do šanka. Sodček je bil namreč kmalu prazen. Najlepši trenutek pa se je zgodil nekje sredi večera, ko sva se z lubiko sprehodila do trga, kjer sva objeta poslušala Žano, ki je ravno takrat zapela še zadnji komad večera - Druga violina, ki mi je namreč zelo všeč. Ne se smejati!

Naj bo to zaenkrat dovolj, ker pravzaprav nimam o ničemer drugem za poročati. Vsak večer namreč preživim skupaj z mojo Tjashyko in prav vsak večer se imava lepo. Lep pozdrav do prihodnjič.

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hm, ne vem, če se nisva midva vidla :P Čeprav te ne poznam, sem videl na igrišču v soboto 2 osebka, ki se mučita z odpiranjem sodčka in punco, ki je prinesla vodko :)

ObevznoIme pravi ...

jebo me patak, zbrisu sm komentar ker sem imel v glavi da gre za uredi gumb :)

Mi smo imeli podbne probleme z sodčkom od hajnikena :)

Pa še to, javno prisegam, da od današnjega dne, KKja sprašujem za dovoljenje kdaj, kam in ako smem na morje!

Pa da ne boste ostali bustasto gledali, sami si preberite kaj piše! http://bizal-omg.blogspot.com/2007/07/morje.html

KiNgKoNg pravi ...

Dixidoov, verjetno smo bili to mi ja, čeprav v soboto nismo meli ravno problemov z njim.

Bižal, ti je kdo dovolil da reklamiraš svoj blog tu? :P Glede dovoljenja za morje si pa že zajebal, tako da tu ni poti nazaj.

Anonimni pravi ...

Kingkong, vprašal sem, če je 5 litrov piva v tem sodčku, in nekdo mi je odgovoril, da ja, ste bili to vi ali ne? :) Oprosti, ker sem firbčen, sam me res zanima ^^

PERKO pravi ...

Ja hvala zupi za nov uplowd ne. Ker sm žal zaradi tehničnih težav letos na prireditvi pivo & cvetje odpovedal je bilo lepo slišati te stvari.

Mi je pa malo žau da še svojih sošolcev nočeš več poznat ko jih vidiš v trgovini oz. nakupovalnem središči. :):)

Pa sej nč za to mej se pa komaj čakamo na nove objave seveda.

KiNgKoNg pravi ...

Vsi mate neke izgovore da vas ni blo :( Krumpi je bil kao zmatran. Mislim, če si zmatran se gre na pivo al pa 10, pa bo. Pa sej bojo še prilike da ga bomo skupi pili.

Drugače pa te res nism vidu, ker če ne bi te pozdravu. Kdaj pa kje je blo to?

PERKO pravi ...

Jah sory no ampak jst sm delo v soboto popoudne pa sm biu preveč sfukan da bi šou.Drgač bi seveda šou 100%.

Drgač pa sm te vido predučerišnim 16.7.2007
s tvojo predrago lubiko ko sta šla gor v planetu najvrjetneje v kino ali pa na pjačko.Jst sm si pa šou iPOD-a kupit(se morm mal pohvalit ne. :):):)

KiNgKoNg pravi ...

Dixidoov, smo bili ja :) čeprav če se prav spomnim, ti je odgovoril moj sosed.

Perko ja, Hostel 2 sma šla gledat da sma se mal nasmejala. Drugič daj pa mal več glasa od sebe da te bom slišu :)

Anonimni pravi ...

haha... svašta.. pc je blo včasih aktualno.. ene 2 leti nazaj še mogoče, k so še bli big fut motha, ampak zj nekok ni muske tprave.. šanki se pa skos silijo k hočejo male pare zaradit.. lol


nwem ni več.. šcc propada. generacija 1986, 1987 to smo bli ja.. lampa, music, park.. še v parku ne najdeš normalnega folka več.. sami amaterčki, 1 letniki.. eh eh.. kaj je zupan? bo šla šola?